El cap de setmana s’ha marcat pels esdeveniments esportius organitzats per la Unió de Consells Esportius de Catalunya i el Consell Esportiu del Baix Penedès. Patinatge, handbol femení, futbol 7 femení i futbol sala han estat protagonistes al Vendrell, ja que un miler d’esportistes s’han mobilitzat fins a la capital de la comarca per viure l’esport.
Dissabte va ser el torn de patinatge amb més de 500 patinadores i patinadors que van demostrar el seu talent i treballar realitzat durant tota la temporada, el qual els ha permès accedir a la Final Nacional de Patinatge. El pavelló municipal va omplir-se de gom a gom, en una jornada que va durar més de dotze hores. Diumenge, va ser el pavelló del Club Esportiu Vendrell qui va acollir tres centenars més d’esportistes que van exhibir-se davant del jurat per tancar la seva última competició de la temporada. Així i tot, el diumenge vinent se celebrarà la darrera actuació de l’esport sobre rodes al Vendrell amb una altra fornada d’esportistes de totes les edats. Per tal de dur a terme aquest esdeveniment, ha estat imprescindible la dedicació i suport de la secció de patinatge del Club d’Esports Vendrell.
Per altra banda, el pavelló de Santa Maria del Mar ha estat testimoni de la Final Nacional d’handbol femení, tant de categoria benjamí com aleví. Al voltant de 120 nenes van trobar-se al Coma-ruga el matí de dissabte en una jornada que duraria fins a les vuit de la tarda. La implicació del Club d’Handbol del Vendrell va permetre el bon funcionament de l’acte, així com l’ambient de l’esport sa i respectuós per part de totes les participants, equips tècnics i les famílies.
El futbol sala va dur-se a terme en el mateix escenari que l’handbol. Amb onze equips d’arreu de Catalunya i amb més de deu hores d’esport gairebé ininterrompudes, el futbol sala escolar va concentrar-se al Vendrell per jugar els seus últims partits de la competició d’enguany.
I mentre a l’interior del pavelló del Club d’Esports sonaven les músiques de les patinadores catalanes, al camp de futbol se sentien els xiulets i aplaudiments de les futbolistes que s’havien classificat per a jugar la Final Nacional de Futbol 7 femenina. Sis equips van competir en un triangular durant tot el matí, el qual va culminar en tres enfrontaments més durant la tarda i una final d’infart per saber qui eren les campiones de Catalunya. La junta i els voluntaris de la secció de futbol del Club d’Esports Vendrell van ser vitals perquè l’acte fos dinàmic i mereixedor de les felicitacions dels assistents.
Des del Consell Esportiu del Baix Penedès, com a coorganitzador dels esdeveniments citats, volem agrair la col·laboració de les entitats i els voluntaris i voluntàries que s’han implicat per acollir les competicions més multitudinàries del país pel que fa a l’esport escolar.
0 comentarios